Måler er at magasinet skal etterlater seg et profesjonelt og solid inntrykk med et gjennomgående høyt nivå på innhold, design og produksjon. Leserne er kunder, samarbeidspartnere, konkurrenter, beslutningstakere i offentlig og privat næringsliv og arbeidsmarkedet – og ikke minst egne medarbeidere. Multiconsult skal være en balansert avsender, men det skal likevel ikke være tvil hvem som star bak magasinet. M er et magasin som planlegges med to årlige utgaver.
– Vi ha samarbeidet med eksterne journalister, medarbeidere og bransjefolk for å oppnå et eksternt blikk på prosjekter, kompetanse og rådgiverbransjens utvikling. Noen ganger kan det være en fordel og se på seg selv fra utsiden. Det gir mulighet til å belyse sider eller oppdage sammenhenger man kanskje selv aldri hadde oppdaget, sier kommunikasjonsleder Gaute Christensen.
Med M ønsker Multiconsult å belyse ulike tidsaktuelle temaer innen bygg- og anleggsnæringen og hvordan næringen er med å forandre samfunnet. Som et av Norges største miljøer innen prosjektering, rådgiving og arkitektur, spiller Multiconsult en betydelig rolle i samfunnsutviklingen. Sammen med våre konkurrenter og samarbeidspartnere bidrar bransjen til å gjøre verden litt bedre, noe mindre kompleks og mer effektiv.
M er et magasin som har en god balanse mellom større reportasjer og mindre kuriositeter. I magasinet formidles artikler om aktuelle prosjekter, bransjeutvikling og kompetanse – med et perspektiv som veksler mellom overordnet og tett på. Formålet er å formidle verdien både Multiconsult og andre i bransjen bidrar til i samfunnet, sier Ida Ødegaard, oppdragsleder for M.
Vi håper du har utbytte av innholdet og liker magasinet. Du kan lese M her.