Multiconsult lanserer magasinet M

Multiconsult lanserer selskapets første magasin noen sinne. Magasinet M skal fremme Multiconsult på en noe annerledes måte enn hva vi tradisjonelt har gjort tidligere. 

4. desember 2017

Måler er at magasinet skal etterlater seg et profesjonelt og solid inntrykk med et gjennomgående høyt nivå på innhold, design og produksjon. Leserne er kunder, samarbeidspartnere, konkurrenter, beslutningstakere i offentlig og privat næringsliv og arbeidsmarkedet – og ikke minst egne medarbeidere. Multiconsult skal være en balansert avsender, men det skal likevel ikke være tvil hvem som star bak magasinet. M er et magasin som planlegges med to årlige utgaver.

– Vi ha samarbeidet med eksterne journalister, medarbeidere og bransjefolk for å oppnå et eksternt blikk på prosjekter, kompetanse og rådgiverbransjens utvikling. Noen ganger kan det være en fordel og se på seg selv fra utsiden. Det gir mulighet til å belyse sider eller oppdage sammenhenger man kanskje selv aldri hadde oppdaget, sier kommunikasjonsleder Gaute Christensen.

 

 

Med M ønsker Multiconsult å belyse ulike tidsaktuelle temaer innen bygg- og anleggsnæringen og hvordan næringen er med å forandre samfunnet. Som et av Norges største miljøer innen prosjektering, rådgiving og arkitektur, spiller Multiconsult en betydelig rolle i samfunnsutviklingen. Sammen med våre konkurrenter og samarbeidspartnere bidrar bransjen til å gjøre verden litt bedre, noe mindre kompleks og mer effektiv.

M er et magasin som har en god balanse mellom større reportasjer og mindre kuriositeter. I magasinet formidles artikler om aktuelle prosjekter, bransjeutvikling og kompetanse – med et perspektiv som veksler mellom overordnet og tett på. Formålet er å formidle verdien både Multiconsult og andre i bransjen bidrar til i samfunnet, sier Ida Ødegaard, oppdragsleder for M.

Vi håper du har utbytte av innholdet og liker magasinet. Du kan lese M her.