– Vi er svært stolte over å nok en gang få være med og sponse denne flotte festivalen, som samler de aller beste eliteutøverne i verden innen ski og skiskyting. I tillegg er BLINK en festival for utøvere og talenter i alle aldre i tett samarbeid med lokalsamfunnet i Rogalands-byen, sier kommunikasjonsleder Gaute Christensen i Multiconsult, som trekker paralleller til Multiuconsults egen virksomhet.
– I Multiconsult skaper vi verdier ved å kombinere spisskompetanse med bredde – og hvor samspillet med våre kunder er sentralt for å levere riktig kvalitet, sier han.
Langsiktige relasjoner
Multiconsult og BLINK har samarbeidet i mange år, og den langsiktige relasjoner er viktig.
– Vi har tro på å bygge opp gode og langsiktige relasjoner til næringslivet og lokalsamfunnet der våre kunder er. I tillegg er det viktig for oss å skape engasjement blant våre medarbeidere, og derfor søker vi en kombinasjon av positiv synlighet for selskapet og lokalt engasjement og positive opplevelser for våre medarbeidere. Samarbeidet med BLIK lar oss kombinere nettopp dette og gir positive aktiviteter for våre medarbeidere samtidig som det støtter opp om sunne aktiviteter i lokalsamfunnet, sier Christensen.
Tøffe løyper
Årets BLINK-program består av flere spennende og utfordrende konkurranser innen ski og skiskyting, både for mosjonister og eliteutøvere. Blant konkurransene er den tøffe Lysebotn Opp, et 7,5 kilometer langt løp opp den svingete og bratte veien fra Lysebotn til platået ved Lyseheiene.
BLINK-festivalen blir stadig mer populær blant sportsglade nordmenn, og både i Sandnes sentrum og langs løypene er det duket for folkefest. For de som ikke kan være tilstede på festivalen vil den også i år få bred dekning i NRK.
Multiconsult vil være svært synlig langs løypene og i bybildet i Sandnes med bannere og stand. Vi ønsker alle velkommen innom vår stand for en prat.
Les mer om BLINK-festivalen her.