HR-konsulent Reise og Refusjon

Miljø

I takt med selskapets vekst og utvikling søker Multiconsult en HR-konsulent til reiser og refusjoner. Vi er på jakt etter en strukturert og serviceinnstilt kollega til vår seksjon som er underlagt et hyggelig HR-miljø i Multiconsult.

Kontorsted
Oslo
Søknadsfrist
21. april 2024
Kontaktpersoner

Hilde Dahm-Simonsen
Seksjonsleder Reise og refusjon
tlf: 93454251

Søk på stillingen

I takt med selskapets vekst og utvikling søker Multiconsult en HR-konsulent til reiser og refusjoner. Vi er på jakt etter en strukturert og serviceinnstilt kollega til vår seksjon som er underlagt et hyggelig HR-miljø i Multiconsult.

Du vil sammen med resten av HR-avdelingen være en driver for fremtidens arbeidshverdag der resultater skapes gjennom trivsel, engasjement og utvikling.

Stillingen vil være lokalisert ved vårt hovedkontor på Skøyen i Oslo.

 

Mer om stillingen

I denne rollen vil du være superbruker for selskapets system for reiserefusjon og arbeide i øvrige systemer som støtter våre prosesser rundt reiser. Dette innebærer operasjonell saksbehandling av reiserefusjoner, praktisk støtte og veiledning til våre reisende ansatte og ledere og operativ kontakt med våre leverandører. Videre vil stillingen innebære følgende oppgaver:

  • Sikre at seksjonen når sine leverandørmål på reiserefusjoner
  • Sikre optimal bruk av reiseregningssystemet og i henhold til relevante lover og regler
  • Administrasjon av selskapets kredittkortløsning
  • Identifisere og utarbeide relevante analyser, rapporter og styringsinformasjon
  • Opplæring til ansatte og ledere ved behov
  • Reisebestilling for gjester og konkurranseutsettelse av konferanser
  • Bistå med andre forefallende oppgaver i avdelingen ved behov

 

Hvem er du?

Vi ser etter deg som er serviceinnstilt og trives med å kommunisere med kollegaer for å yte det lille ekstra. Arbeidsspråket hos oss er i hovedsak norsk, men du må i tillegg beherske engelsk godt både skriftlig og muntlig.

Du har interesse for, og er sterk på systemer og du setter pris på rutiner og systematikk i arbeidet du ufører.  Du trives i et høyt arbeidstempo, jobber effektivt og evner samtidig å se forbedringsmuligheter og tenke ut nye løsninger. I tillegg ønsker vi at du har følgende kvalifikasjoner:

  • Økonomiutdannelse på minimum bachelornivå
  • God kjennskap til, og erfaring med, arbeid innenfor administrative prosesser (HR/Økonomi)
  • God kjennskap og stor interesse for IT-systemer, og erfaring i å benytte disse aktivt som kilde til analyser, rapporter og annen styringsinformasjon
  • Erfaring med reiserefusjoner via systemet Unit4 samt kjennskap til Statens regulativer vil være en fordel
  • Erfaring fra reisebyrå vil være en fordel
  • Gode Excel kunnskaper

 

Hvilke goder kan vi tilby deg?

  • Spennende og langsiktige karrieremuligheter
  • Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeidere, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte gruppetilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • En medeierskapsordning som bl. annet inkluderer et årlig aksjekjøpsprogram 
  • Fem ukers ferie, fri i romjulen og i påsken samt fleksibel arbeidstid
  • Firmahytter rundt omkring i hele landet
  • Sist, men ikke minst - konkurransedyktig lønn for innsatsen

Høres dette spennende ut og vil du bli en del av vårt hyggelige HR-miljø? Da gleder vi oss til å høre fra deg! Vi behandler søknader løpende.

Søk på stillingen